Български пощи стартират нова международна куриерска услуга в партньорство с Международната пощенска корпорация IPC чрез мрежата INTERCONNECT.
С присъединяването си към глобалната мрежа за доставки на пратки от електронна търговия „ИНТЕРКОНЕКТ", клиентите на "Български пощи" ще имат възможността да изпращат пратки до 30 държави в Европа при изключително добри пазарни условия.
Пратките могат да бъдат с тегло до 30 кг, а срокът на доставката от 5 до 7 дни, в зависимост от страната получател, като застраховката в размер до 450 евро е включена в цената.
Осигурена е възможност за избор на начина на доставка в страната на местоназначение - до адрес на получателя, до офис или до автомат за (ако е налична тази опция).
Пратките ще могат да бъдат изпратени чрез всичките 2971 пощенски станции или със заявка на куриер от адрес на изпращача. На сайта на "Български пощи" има опция за тяхното проследяване от потребителите в реално време. Електронните магазини могат да се възползват от възможността за интеграция и редица допълнителни услуги като предплатено връщане на пратките с улеснен режим и търговски отстъпки.
Подробна информация за новата услуга е налична на официалната страница на дружеството.
Мрежата INTERCONNECT на Международната пощенска корпорация IPC работи като единна оперативна мрежа, която да предложи на е-търговците на дребно и купувачите надеждна трансгранична услуга, създавайки силно конкурентна мрежа за сътрудничество за пренос и доставка на пратки от край до край. Партньорството между IPC и "Български пощи" е предназначено да улесни съвместните усилия в области като технологични иновации, оперативна ефективност и разработване на нови услуги, за да отговори на променящите се нужди на клиентите в световен мащаб.
С новата услуга Български пощи цели да предложи достъпни цени и качествена услуга за всички български потребители, които имат желание за реализация на европейския пазар.