Знаете ли какво се крие зад сладкото име Sugarpova? Ако да, значи световноизвестната тенисистка Мария Шарапова е постигнала целта си, коментира агенция „Блумбърг“.
За да внесем малко яснота, става дума за едно от най-новите бизнес начинания на рускинята, а именно собствената ѝ марка бонбони. Последната новина е, че Мария все пак няма да смени фамилията си с находчивата игра на думи, дала име на бранда ѝ.
Съвсем наскоро спортната звезда изрази подобно намерение, припомня изданието. Тя планираше да се състезава в турнира от големия шлем US Open (26 август – 9 септември 2013 г.) като Мария Шугарпова. Името представлява игра на думи, съдържаща думата "захар" на английски език. Целта на Шарапова – да промотира марката сред американските си фенове.
След края на оупъна тя щеше отново да се превърне в добрата стара Шарапова, която всички познаваме. С други думи – тенисистката щеше да стои зад името на бранда си в продължение точно на 15 дни.
Е, Шарапова се отказа от този хитър маркетинг трик. Причината е, че веднага след турнира ѝ предстоят пътувания до Азия – последователно до Япония и Китай. Смяната на фамилията би ги затруднила, коментира агентът на Мария Макс Айзенбуд.
В крайна сметка тя ще премине към план „Б“ - да напълни голяма кутия с бонбони Sugarpova и да отпътува с нея към Маями. По думите на Айзенбуд тя е успяла да превърне
работата с екипа си в истинска забава, включвайки в нея и продуктите от своя бранд.
Междувременно, в краткия интервал от обявяването за смяната на фамилията до новината, че такова все пак няма да има, името Sugarpova набра огромна популярност. В световната мрежа Twitter броят на туитванията, включващи тази дума, нарасна от 50 в понеделник до 9 000 във вторник.
В такъв случай, има ли значение какво ще е името на Шарапова оттук нататък?