Потребителското доверие в САЩ с най-високи стойности от 2000 г.

25.04.2018 | 11:40
по статията работи: econ.bg
Показателят, измерващ разликата между хората, според които има изобилие от работни места и тези, за които намирането им е трудно, е намалял до най-ниската си стойност за три месеца – 22,9%
Потребителското доверие в САЩ с най-високи стойности от 2000 г.
Снимка: БГНЕС

Потребителското доверие в САЩ нарасна през април, достигайки до най-високи стойности от 2000 г. насам, показват данни на базираната в Ню Йорк неправителствена организация Conference Board, цитирани от "Блумбърг".

По-голям дял от респондентите са посочили, че очакват през следващите шест месеца да направят по-голяма покупка за домакинството като автомобил или електроуред. В същото време 7,8% от хората са заявили, че планират да си купят ново жилище.  

Индексът на потребителско доверие е достигнал 128,7 пункта през април от 127 през март. Краткосрочните очаквания на потребителите също се подобряват, като делът на тези от тях, които очакват понижение на доходите си през идните месеци се е свил до най-ниската си стойност от декември 2000 г. насам. 

Показателят, измерващ разликата между хората, според които има изобилие от работни места и тези, за които намирането им е трудно, е намалял до най-ниската си стойност за три месеца – 22,9%.

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
  • Зимна приказка
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
Когато разбрали, че бързият влак от София до Бургас пътува 8 часа, китайците били истински впечатлени от размерите на България...
На този ден 31.12   406 г. – Германските племена вандали, свеби и алани преминават река Рейн и заемат Галия. 1600 г. – Английската кралица Елизабет I създава Източноиндийската...