Само за седмица - почти двоен ръст на търговските обекти, които се включиха в кампанията „Достъпно за вас”. След като стартира в 200 магазина, тя вече обхваща над 350. За тази една седмица към нея се включиха и обекти в Сливен, Бургас и Варна. Според данни на ресорното министерство средният спад на цените на основни продукти от малката потребителска кошница е около 10%.
„Ако следваме темпа, който имаме и към момента, би трябвало да влязат и доста други продукти. Има интерес към стоки, които са извън целевата група. Интересни бяха проявленията на цените на захарта и олиото, където имаше и над 15%”, каза председателят на Държавната комисия по стоковите пазари и тържищата Владимир Иванов.
„Кампанията е планирана за осем месеца, но ако върви и дава желания резултат и търговските практики се подобряват и взаимодействието между търсене и предлагане е по-добро, може да продължи и да остане за постоянно”, добави той.