Асоциация иска всяка реклама да има уникален номер

08.01.2012 | 14:25
по статията работи: Апостол Апостолов
Между 80 000 и 100 000 са безстопанствените външни реклами в цялата страна
Асоциация иска всяка реклама да има уникален номер
Снимка: Econ.bg

Между 80 000 и 100 000 са безстопанствените външни реклами в цялата страна, за които никой не се грижи. Това съобщи днес Мариан Енев, заместник-председател на Българската асоциация на производителите на рекламно-информационни елементи. "Тези реклами, които са по фасади и магазини, са потенциално опасни и би трябвало да се премахнат", коментира той.

От асоциацията искат при монтирането на всяка реклама да има гаранционен стикер с уникален номер, за да може да се води регистър на рекламите в България, предаде БТА. "В този регистър трябва да има информация какъв е гаранционния срок, кога е сложена рекламата и кой се грижи за поддръжката й в експлоатационния срок, обясни председателят на асоциацията Светлозар Дяков. Той посочи, че няма единна национална наредба, която да гарантира безопасността при проектиране, монтажа и следгаранционното обслужване на тези реклами.

В момента общините могат да разпореждат премахване на рекламите, но при голяма част се сваля само лицевата част, а останалата част от съоръжението остава, каза още Дяков. 

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
  • Зимна приказка
  • Зимна приказка
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
-  Тате, защо Земята се върти? -  Как така се върти, бе! Да не си ми изпил ракията?
На този ден 27.12   537 г. – В присъствието на император Юстиниан I тържествено е осветена новата църква Света София в Константинопол. 1703 г. – Подписан е Метуенския договор...