Електронен архив работи от днес в община Ихтиман. Това е и първата администрация на територията на страната, въвела такъв модернизиран елемент в работата си. Жителите вече могат да следят работата на общинската администрация от домовете и от работните си места.
Всеки гражданин вече може да проверява на какъв етап се намират подадените от него документи, кой общински служител работи върху тях и откъде идва забавянето на документите, ако има такова. Ако пък даден служител просрочи указаното време, той трябва да напише писмо до гражданина с молба за отсрочка и с обяснение защо неговият случай изисква повече време.
За гражданите продължават да функционират старите гишета в общината. Там жителите също ще могат да получават информация за документите си. Пред гишетата за обслужване са инсталирани устройства, които отчитат мнението на гражданите непосредствено след получаване на услугата, съобщиха от общината.