Японски машини препоръчват питиета

15.11.2010 | 09:48
по статията работи:
Новата машина използва технология за лицево разпознаване, за да "препоръчва" напитките си
Японски машини препоръчват питиета

Японски машини за продажба на напитки предлагат на клиентите какво да пият, съобщава Ройтерс, цитирана от БГНЕС.

Новата машина използва технология за лицево разпознаване, за да "препоръчва" напитките си, като се съобразява с възрастта и пола на клиента. В резултат продажбите се утроиха спрямо тези от обикновените машини.

Машината е разработена от JR East Water Business Co, като използва сензорни екрани, които позволяват на машината да определя характеристиките на приближаващия се потенциален купувач. Предложенията се променят и в зависимост от температурата и времето на деня.

Мъжете получават препоръки за кафе, но ако е на 50 години или повече, предложението вероятно ще бъде за зелен чай – съобразно с пазарните проучвания, че това са предпочитените продукти на тази възрастова група.

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Интерлийз ЕАД Лизинг на оборудване, транспорни средства, леки автомобили и др.
SIXENSE GROUP - СИКСЕНС ГРУП SIXENSE Group е глобална компания, базирана на 5 континента, развиваща...
Бул Одит ООД Дружество за счетоводни консултации и одит.
Резултати | Архив
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
  • Зимна приказка
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
  • Най-старата коневъдна ферма в света
Лекарят ми предписа 2 литра вода на ден. Сметнах я в кубчета лед и ми излезе 14 уискита...
На този ден 20.09   622 г. – Мохамед и негови последователи се преселват от Мека в Медина, което е начало на арабското летоброене. 1378 г. – С избирането за Климент VII за...