BILLA България спечели нови два златни медала QUDAL. Те са резултат от независимо пазарно проучване QUDAL-QUality meDAL 2018/2019, проведено от швейцарската организация ICERTIAS (International Certification Association GmbH). В рамките на изследването на анкетираните български потребители са зададени въпроси с отворен отговор, което означава, че те са имали възможност свободно да посочат коя компания им предлага най-високо качество. BILLA е събрала най-много гласове в две ключови категории – „Символ и най-добър пример за най-високо качество на българския пазар“ и „Верига за продажби на дребно“.
Проучването бe реализирано под формата на онлайн въпросник, използващ методологията CAWI – DEEPMA (Computer Assisted Web Interviewing – Deep Mind Awareness). То се проведе в началото на януари 2018 г. и в него се включиха 1200 респонденти на възраст над 15 години.
„Новите два златни медала QUDAL са поредното важно признание за BILLA България. Тези отличия са резултат от непрекъснатия ни стремеж да предлагаме най-доброто на потребителите и да отговаряме на високите им изисквания. Самият факт, че за тях BILLA е символ на най-високо качество на българския пазар, означава, че те са доволни от продуктите и услугите ни и ни имат доверие. Ще продължим да полагаме усилия ежедневно, за да оправдаем това доверие, защото то е най-ценната ни награда“, коментира Бойко Сачански, Управител на BILLA България.
През годините търговската верига е печелила няколкократно медали QUDAL. През 2014 г. компанията получи най-много потребителски гласове в категориите „Символ за най-високо качество“, „Верига за продажби на дребно“ и „Международна верига за продажби на дребно“. През 2016 г. BILLA бе отличена в категориите „Пресни плодове и зеленчуци“, „Прясно месо“ и „Програми за лоялност“.