Facebook въвежда промени за прозрачност на рекламите

29.06.2018 | 17:35
по статията работи: econ.bg
От днес потребителите в България, както и в целия свят, ще имат достъп до информация за активните реклами, протичащи във всички страници на платформата
Facebook въвежда промени за прозрачност на рекламите
Снимка: под лиценза на creative commons

Facebook обявява нова значителна промяна, свързана с прозрачността на рекламите. От днес потребителите в България, както и в целия свят, ще имат достъп до информация за активните реклами, протичащи във всички страници на платформата. Достъпът до подобна информация за компаниите и организациите ще повиши отговорността на рекламодателите и ще предотврати евентуални злоупотреби във Facebook. 

Нововъведението включва изцяло нов бутон „Info and Ads“ (информация и реклами), който позволява:

Преглед на активните реклами – потребителите могат да намерят информация за всички активни реклами, които протичат в дадена страница както във Facebook, така и в останалите платформи, част от социалната мрежа, като Instagram и Messenger. Кликайки на новия бутон „Info and Ads“, те ще виждат цялостното съдържание на активните реклами (описание и снимка) в избраната страница и ще имат възможност да докладват подозрително съдържание.

Повече информация – от днес e достъпна и допълнителна информация за всички Facebook страници, например скорошни промени в името или дата на създаване, като съдържанието ще бъде обновявано непрекъснато. 

Видео, демонстриращо нагледно как потребителите могат да използват новата опция, може да бъде намерено тук.

Това е само началото на промените за осигуряване на прозрачност на рекламите във Facebook. Позволявайки достъп до детайлна информация относно всички страници и техните реклами, компанията цели да ограничи възможностите за каквато и да е било злоупотреба в социалната мрежа.

През месец май в САЩ Facebook започна да обозначава и да създава архиви на рекламите, свързани с политика. В момента компанията въвежда тази функция и в Бразилия във връзка с предстоящите избори през октомври 2018 г. Всеки, който провежда платена политическа кампания във Facebook в страната, ще може да се регистрира за одобрение от следващия месец, а потребителите на социалната мрежа ще виждат специални етикети, обозначаващи съответната реклама, която допълнително ще бъде добавена в архивите на Facebook за по-добра отчетност.

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Holiday Inn Sofia A warm "Welcome" to Sofia's newest 5 Star hotel.
Интерлийз ЕАД Лизинг на оборудване, транспорни средства, леки автомобили и др.
SIXENSE GROUP - СИКСЕНС ГРУП SIXENSE Group е глобална компания, базирана на 5 континента, развиваща...
Резултати | Архив
  • Зимна приказка
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
  • Най-старата коневъдна ферма в света
Срещат се двама приятели. Единият пита: - Какво ще правиш в събота? - Ще ходим със сина ми в парка да пускаме хвърчило дракон да лети! А ти? - И аз имам подобна програма - ще изпращам тъщата на...
На този ден 01.11   79 г. – Започва едно от големите изригвания на вулкана Везувий. 1478 г. – папска була на Сикст IV за въвеждане на инквизицията в Кастилия. Начало на испанската...