GM спира рекламите си във Facebook, не били ефективни

16.05.2012 | 11:40
по статията работи: Петър Чернев
Автомобилопроизводителят харчи около 40 млн. долара на година за присъствието си в социалната мрежа
GM спира рекламите си във Facebook, не били ефективни

Американският производител на автомобили General Motors (GM) планира да спре рекламите си в социалната мрежа Facebook. Мярката се предприема след като шефовете на фирмата са установили, че платените съобщения не водят до по-големи продажби.

Според запознати с материята компанията от Сиатъл няма спре да използва напълно социалната мрежа, а ще залага на безплатното съдържание.

Новината идва в доста неудобен момент за Facebook, тъй като тя се готви да излезе на борсата до края на седмицата.

GM харчи около 40 млн. долара на година за присъствието си в социалната мрежа. 10 млн. долара от тази сума отиват в компанията на Марк Зукърбърг за реклама. Останалите 30 отиват за агенциите, които се грижат за съдържанието и поддържат страниците, информира „УолСтрийт Джърнъл“.

Въпросните 10 млн. долара за реклама вероятно няма да бъдат усетени от FB, която според последните данни е отчела 3,7 млрд. долара приходи за 2011 г.

Ходът обаче вероятно ще нарани облика на компанията пред останалите рекламодатели. Според данни на Kantar Media GM е третият най-голям рекламодател в САЩ след мултинационалната корпорация Procter & Gamble Co. и телекомуникационната компания AT&T.

Същевременно все повече рекламодатели поставят под съмнение ползите от платената реклама в най-известната социална мрежа.

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
  • Зимна приказка
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
Иванчо пита вкъщи: - Тате, как разговарят змиите? Бащата поглежда тъщата и подхвърля: - Защо мълчиш? Детето се интересува!..
На този ден 19.12   1732 г. – Бенджамин Франклин публикува Алманах на бедния Ричард 1783 г. – Уилям Пит-младши става най-младият министър-председател в историята на Великобритания...