Google промени визията на резултатите си

12.03.2014 | 09:46
по статията работи: Георги Георгиев
Десктоп версията на търсачката е с освежен дизайн, особено по отношение на AdWords рекламите
Google промени визията на резултатите си

Google нанесе промени в дизайна на резултатите си при търсене на десктоп потребителите. Въпросните включват промени на начина, по който излизат както органичните резултати, така и рекламите в десктоп версията на търсачката.

В новия дизайн са премахнати линиите за подчертаване, уголемени са размерите на ползваните шрифтове и най-важното – променени са начините, по който рекламите са етикетирани, пише „Машабъл“.

Тези промени изглежда са част от по-сериозен редизайн на резултатите при търсене, с които Google експериментират от миналата есен. Тогава компанията от Пало Алто започна да нанася подобни промени в резултатите при търсене през мобилните устройства.

Обяснението за промените бе, че те ще направят рекламите по-изчистени и оптимизирани за работа със сензорни дисплеи.

Най-голямата промяна сега се състои в начина, по който се индетифицират AdWodrs – таргетираните реклами. В новия изглед Google са премахнали розовата сянка, която излиза зад рекламите в резултатите. Вместо това този тип реками са предшествани от малка жълта кутийка с надпис „ad”.

163467

Източкник: Google

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Зимна приказка
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
Между приятели: - На кого е кръстена дъщеря ви Гертруда? - На дядо си Пенчо. - ?!? - Беше герой на труда....
На този ден 08.01   1198 г. – Инокентий III става римски папа. 1598 г. – Евреите са прогонени от Република Генуа. 1815 г. – Британско-американска война: Американските сили...