Twitter догонва Facebook по техники за рекламиране

15.01.2014 | 11:00
по статията работи: Георги Георгиев
Потребителите ще бъдат таргетирани целево на базата на имейлите и личната им информация
Twitter догонва Facebook по техники за рекламиране

От Twitter обявиха, че рекламодателите вече могат да достигат до потребителите през техния Twitter ID или имейл адрес. Така социалната мрежа за микроблогинг също ще започне показва насочени рекламни послания, подобни на предлаганите от Facebook.

Даването на достъп до имейл адресите на абонатите може да означава повече пращането на повече CRM (Customer Relationship Management) съобщения, коментират от „Машабъл“. Ако например сте абонирани за кредитна карта Banana Republic, може да започнете да получавате промоционални tweet-ове от компании, рекламиращи еднодневни намаления.

Отделно, използвайки личните ID данни от Twitter акаунта ви, компаниите ще могат да се ориентират какви са интересите ви и да ви изпращат таргетирани реклами.

Въвеждането на новите техники за рекламиране бележи финалната фаза на процес, стартирал миналия юли, когато Тwitter правят първите тестове на ID таргетиране, базирано на имейли и кукита (cookies).

С новите си рекламни продукти мрежата за микроблогове се опитва да догони Facebook, които стартират имейл базираното таргетиране през 2012 г. При таргетирането по интереси обаче мрежата на Зукърбърг има едно важно предимство пред Twitter. При създаване на нов акаунт Facebook изисква от потребителите да въведат интересите си – нещо, което отсъства в Twitter.

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Зимна приказка
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
Иванчо пита вкъщи: - Тате, как разговарят змиите? Бащата поглежда тъщата и подхвърля: - Защо мълчиш? Детето се интересува!..
На този ден 19.12   1732 г. – Бенджамин Франклин публикува Алманах на бедния Ричард 1783 г. – Уилям Пит-младши става най-младият министър-председател в историята на Великобритания...