Зри­те­лен об­раз или пред­с­та­ва, кой­то от­к­ло­ня­ва вни­ма­ни­е­то на ад­ре­са­та от пред­ме­та на рек­ла­ма­та и по­ни­жа­ва въз­дейс­т­ви­е­то на рекл. ко­му­ни­ка­ция. "О.-в." се сре­ща най-чес­то в ки­но- и те­ле­ви­зи­он­на­та рек­ла­ма, ряд­ко в пе­чат­ни­те обя­ви. Тер­ми­нът е въ­ве­ден от Клод Хоп­кинс и Ро­сър Рийвс.

Реклама и насърчаване на продажбите; проф. Доганов, доц. Дуранкев; С-я; 1995

 

Предложи
корпоративна публикация
Валутни курсове
капиталов пазар
Купува Продава БНБ
EUR1.9560 1.9560 1.9558
USD1.5915 1.5924 1.8818
GBP2.4796 2.4887 2.3565
от 00:24 24 Декември 2024 повече »
Резултати | Архив
Левон Хампарцумян: Бюджетът за 2025 г. е провокация, неизпълним е Ако този бюджет се приеме, трябва да целунем мечтата за еврото за довиждане, каза пред bTV финансистът Левон Хампарцумян. По думите му бюджетът,...