Българите търсят качествени храни, независимо от кризата

28.04.2010 | 15:43
по статията работи: Апостол Апостолов
Връзката компания-потребител е тайната формулата на успеха в хранителната индустрия, счита шефът на "Белла България" Елза Маркова
Българите търсят качествени храни, независимо от кризата

Тайната формула на успеха в хранителната индустрия е постоянната връзка между компанията и потребителите.

Това сподели Елза Маркова, изпълнителен директор на "Белла България", по време на форума "За Вашия успех - практически опит от топ мениджъри в България".

Конференцията има за цел да даде възможност за среща на представители на малкия и средния бизнес в България с мениджъри от водещи компании от различни сектори. Идеята е големите компании да споделят с малките фирми успешно разработени практики.

Организатори на събитието са списанието за мениджмънт и ERP Enterprise, съвместно със CEED - Център за развитие на предприемачеството, и с подкрепата на Български форум на бизнес лидерите и други. Econ.bg е медиен партньор на форума, заедно с други водещи бизнес и национални медии.

"Непрекъснато правим маркетингови проучвания, за да знаем какво очакват от нас хората", заяви Маркова. Направените проучвания дават основание на Маркова да обобщи, че:

Културата на българските потребителите през последните години доста е израснала. Въпреки кризата, българите търсят все повече качествени храни.

Елза Маркова заяви специално за Econ.bg че компанията e стартирала дългосрочен социален проект за изграждане на детски площадки. Фирмата смята, че държавата не отделя достатъчно внимание за изграждане на такива съоръжения. Затова са се насочили към тази ниша. Инициативата е стартирала спонтанно през миналата година в Пловдив. През 2010 година ще бъдат изградени подобни съоръжения в 6 града у нас.

Компанията определя кризата "от една страна като бич за бизнеса и възможност за дългосрочно развитие - от друга".

Според Маркова държавата е дала на управляваната от нея фирма добри възможности чрез предприсъединителните програми. С финансов ресурс от Програма САПАРД "Белла" е стартирала първото си месопропреработвателно предприятие.

Коментара на Елза Маркова може да чуете в прикрепения аудио файл след статията.

Още информация от форума ще откриете тук.

Организаторите са подготвили участието на още интересни лектори, които ще продължат да споделят своя опит и през втория ден на форума. С програмата на събитието може да се запознаете тук.

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
РАЙС ЕООД Търговия и сервиз на офис техника.
Интерлийз ЕАД Лизинг на оборудване, транспорни средства, леки автомобили и др.
SIXENSE GROUP - СИКСЕНС ГРУП SIXENSE Group е глобална компания, базирана на 5 континента, развиваща...
Резултати | Архив
  • Женевски конвенции
  • Зимна приказка
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
Лекарят ми предписа 2 литра вода на ден. Сметнах я в кубчета лед и ми излезе 14 уискита...
На този ден 03.09   301 г. – Сан Марино получава независимост от Римската империя. 590 г. – Григорий I е избран за римски папа. 1189 г. – Ричард Лъвското сърце е коронован...