Още два документа, свързани с изборния процес, ще могат да се подават онлайн и така за предстоящия парламентарен вот на 2 април ще могат да бъдат заявени 6 електронни услуги, съобщиха от пресцентъра на Министерството на електронното управление.
Досега избирателите можеха да подават по електронен път заявления за вписване в избирателния списък, за вписване в списък по настоящ адрес, за гласуване с подвижна избирателна кутия и за отстраняване на неточности в данните им. Двете нови услуги са подаване на заявление за изключване от списъка на заличените лица преди предаването му на секционните комисии и подаване на заявление-декларация за изключване от списъка на заличените лица от избирател.
Бланките на документите са публикувани в Портала за електронни административни услуги на министерството. За подаването им са нужни квалифициран електронен подпис (КЕП) и профил в системата "Електронно връчване".