Близо 10 хиляди клиенти на „Софийска вода“ АД са отказали да получават хартиени фактури през 2013 г., съобщават от пресцентъра на дружество.
В подкрепа на своята стратегия за опазване на околната среда и с цел да бъдат съхранени ценни природни ресурси, „Софийска вода” дава възможност на потребителите да получават фактурата си по електронен път.
„Eкологично мислене” демонстрират вече близо 51 хиляди жители на столицата, о. По случая от Софийска вода обещаваха да спазват обещанието си за всеки 1000 отказа от хартиена фактура да засаждат по едно дърво.
Служители на компанията за трета поредна година спазиха традицията и засадиха нови 10 дървета в 72-ро ОДЗ в кв. „Дървеница”.
За фактурите, които се изпращат всеки месец, годишно се изсичат хиляди дървета и се използват огромни количества вода, употребяват се вредни химикали и се изразходва енергия на планетата.
С всеки отказ от получаване на месечна фактура на хартиен носител нашите клиенти са в състояние, без да е необходимо да полагат специални усилия, да допринесат за опазването на природата, коментират от дружеството.
Желаещите да се откажат от хартиена фактура и да се абонират за електронна, могат да го направят чрез интернет сайта на компанията или във всеки Център за обслужване на клиенти на „Софийска вода”.