Британската авиокомпания British Airways, която изпитва огромни затруднения заради коронавируса, обяви продажбата на пантофи, очила, чехли и одеяла, за да могат хората да изпитат "магията на полета".
Авиокомпанията продава пантофи, чаши за шампанско, спално бельо, порцелан, колички, кърпи и други предмети, които пътниците използват по време на полета, съобщава Би Би Си.
Така British Airways иска бъдещите си пътници да изпитат "магията на полета" точно сега, по време на пандемията. И също – в опит да се осигури свеж финансов ресурс.
Пътническият трафик на компаниите от холдинга IAG, който включва British Airways, през второто тримесечие на 2020 г. намалява с 95%, за шест месеца - с 56%, от януари до септември холдингът губи повече от пет милиарда лири.
Най-скъпата партида в продажба - изолирана кутия, в която се съхранява храна на борда - струва 75 британски лири. Продажбата е на услугата Whatabuy.
За да подобри финансите си, които се сринаха заради здравната криза, авиопревозвачът по-рано тази година реши да продаде предмети на изкуството от залите си.
В края на април стана известно, че British Airways се готви да съкрати почти 30% от своите 42 000 служители във връзка с кризата, която авиокомпанията преживява поради пандемията на коронавируса.
Британският авиопревозвач намали и капиталовите си разходи, най-вече като отложи за 2022 година получаването на 68 нови самолета и реши да спре от движение известния като "Джъмбо джет" "Боинг 747" по-рано от планираното.