EVN призовава клиентите да използват онлайн и дистанционните услуги на компанията

13.03.2020 | 13:15
по статията работи: econ.bg
Компанията вече предприема мерки за регулярно почистване на помещенията на EVN Oфиси с дезинфектанти и почистващи препарати, но основна предпазна мярка е избягване на струпване на множество хора
EVN призовава клиентите да използват онлайн и дистанционните услуги на компанията
Снимка: под лиценза на creative commons

Компанията вече предприема мерки за регулярно почистване на помещенията на EVN Oфиси с дезинфектанти и почистващи препарати, но основна предпазна мярка е избягване на струпване на множество хора. 

В изпълнение на препоръките на Националния координационен щаб за борба с вирус COVID-19, EVN България съветва своите клиенти да ограничат посещенията си в офисите на компанията, ако не са наложителни. Кoмпанията предлага редица онлайн и дистанционни начини за обслужване, които в голяма степен могат да елиминират необходимостта от лично посещение на EVN Офис и касови салони. Компанията вече предприема мерки за регулярно почистване на помещенията на EVN Oфиси с дезинфектанти и почистващи препарати, но основна предпазна мярка е избягване на струпване на множество хора. 

На първо място компанията призовава да се ползват безкасовите начини за плащане на консумирана електро- и топлоенергия 

• Плащане през интернет страницата www.evn.bg през платформата ЕVN Онлайн плюс. Всеки регистриран клиент има архив за своите фактури за 13 месеца назад и графично представяне на консумацията и стойностите на фактурите по месеци. 

• Директен дебит

• Е-банкиране

• Epay.bg

• Transcard.bg

• Банкомат 

• Всички кеш терминали в страната.

Компанията предлага и безплатни известия по SMS/Имейл с информация за: 

• ежемесечна стойност на консумираната електроенергия, отчетен период и срок за плащане. Известието се получава всеки месец.

• предстоящо прекъсване на електрозахранването, в случай че е пропуснат срокът за плащане. Известието се получава най-малко 3 дни преди прекъсването, което значително намалява риска от пропускане на сроковете за плащане и свързаното с това преустановяване на захранването.

SMS известията са безплатни за всички битови клиенти на EVN България без значение на ползвания от тях мобилен оператор. Регистрацията се извършва бързо и лесно онлайн на: 

https://www.evn.bg/Home/SMS-email-notification.aspx

Контакти и информация по телефон и имейл:

• денонощен тел. 0700 1 0007 и по имейл info@elyug.bg - при липса на захранване и мрежови въпроси 

• тел. 0700 1 7777 и по имейл info@evn.bg – за обща информация и услуги 

• денонощен тел. 0700 1 0207 – за автоматична проверка на сметка 

• денонощен тел. 0700 1 7898 – за топлинна енергия и услуги (за клиенти на EVN Топлофикация).

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
ММС Инк. ЕООД Официален дистрибутор на Daikin-Япония. Лидер в производството на климатична техника.
Holiday Inn Sofia Добре дошли в най-новия 5-звезден хотел в София.
Свободна Безмитна Зона – Бургас АД Първокласни мултифункционални складове, митническо агентиране.
Резултати | Архив
  • Зимна приказка
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Зимна приказка
Блондинка звъни на оператора си: - Извинете, не ми работи интернетът... - А вие с рутер ли сте? Кратко мълчание... - Не, сама съм!!!
На този ден 28.10   312 г. – Битката на Милвийския мост: Константин I побеждава Максенций и става едноличен управител на Римската империя. 1492 г. – Христофор Колумб открива...