Тайванският мобилен производител HTC е наел холивудския актьор Робът Дауни Джуниър за участие в глобална маркетингова кампания на стойност 12 млн. долара. В нея Дауни, който стана особено популярен в ролята си на Железния човек, ще промотира марката смартфони на компанията, съобщиха за „Блумбърг“ информирани източници, пожелали анонимност.
В рекламната кампания Дауни ще участва като самия себе си, а не в ролята на образите, в които сме свикнали да го виждаме на големия екран, твърдят източниците. По време на кампанията актьорът ще се снима в клипове и ще се появява в печатни реклами, както и по билбордове.
С този наемането на Дауни HTC ще се опитат да възвърнат част от загубените си позиции в САЩ. В световен мащаб тайванската компания бе изместена безапелационно от корейския си конкурент Samsung, които за миналата година са дали за маркетинг 10 млрд. долара или 10 пъти повече от HTC.
Наемането на част от най-големите знаменитости на Холивуд е част от усилията на HTC да остане в играта след като продажбите ѝ се сринаха на девета позиция по данни анализаторите от IDC.