„Нетинфо“ придоби 25% от сайта за групово пазаруване Grabo.bg и 25% от частния клуб за пазаруване на маркови стоки – Trendo.bg.
Тази стъпка е част от дългосрочната стратегия на компанията за разширяване на дигиталното портфолио и диверсифициране на бизнеса, съобщиха от дружеството.
„Вярвам, че партньорството между „Нетинфо“, Grabo.bg и Trendo.bg ще бъде успешно и за трите страни. То ще допринесе за развитието на двата сайта за пазаруване, достигането им до много по-голяма аудитория и предлагането на един още по-качествен продукт”, категоричен е изпълнителният директор на „Нетинфо“ Христо Христов.
„Предприехме тази стъпка, защото вярваме, че с партньор като „Нетинфо“ можем да постигнем много високи резултати”, заявява управителят на Grabo.bg и Trendo.bg Сребрин Ватралов.
Сайтът за групово пазаруване Grabo.bg е основан през май 2010 г. и има близо 1 000 000 регистрирани потребители. Grabo.bg работи с партньорска мрежа от различни бизнеси в цялата страна, ползвайки реклама чрез оферти с намаления за привличане на нови клиенти.
Trendo.bg е дело на основателите на Grabo.bg. Сайтът предлага всеки ден нови колекции от известни марки, които за ограничен период от време се предлагат с големи намаления само за регистрирани потребители.