Социалните мрежи и най-вече Facebook не са това, което бяха. Това показва най-новото проучване на “Ройтерс” и Ipsos. Близо една трета от потребителите на Facebook считат, че творението на Марк
Зукърбърг става скучно, а по-лошото е, че процентът расте.
От изследването става ясно, че 80% от американците никога не са използвали социалната мрежа, за да си купят продукт или да се възползват от услуга, чиято реклама са видели в социалната мрежа.
Именно потенциалното "осребряване" на услугата Facebook е засегнато най-много в проучването. Реално резултатът от само 20% потребители, които носят пари на партньорите на Facebook или директно на
самата мрежа не е окуражаващ, коментират анализаторите.
Потребителите на възраст между 18 и 34 години са най-активни в социалната мрежа. Едва 29% от хората над 55 години влизат в нея.
Оказва се, че колкото повече време прекарват в мрежата, толкова повече "се уморяват" от нея потребителите и затова отделят все по-малко време да проверяват профилите на приятелите или на познатите
си.