Автомобилният концерн Ford води преговори с партньорите си и желае да започне предлагането на местни марки в Китай, съобщава агенция "Ройтерс". Този ход на компанията е в синхрон със стремежа ѝ да се наложи успешно на най-големия автомобилен пазар в света, който търпи бурно развитие.
Практиката, която Ford иска да наложи, не е безпрецедентна – много чуждестранни концерни вече са започнали производството на така наречените „местни марки“, които са специално произведени за китайската държава.
„Ние винаги провеждаме дискусии с нашите партньори. Всичко, което мога да кажа за момента, е, че проучваме местните марки и тяхната реализация, но във всички случаи фокусът ни все още си остава марката Ford и нейното усъвършенстване“, посочва Дейвид Шох, който е генерален директор на Ford на територията на Китай.
Ford произвежда своите хитови модели Fiesta, Focus и Mondeo в Китай в сдружение с Changan и японската компания Mazda Motor Corp. Концернът освен това държи и 30% от Jiangling Motors, корпорацията, която произвежда друг емблематичен модел – Transit.