Google обяви, че пуска нова колекция от смарт очилата си, която се отличава със стилни рамки и затъмнени стъкла. Колекцията е наречена DVF и е разработена в партньорство с американската модна дизайнерка Диана фон Фюрстенберг, съобщава „Машабъл“.
Общо 5 нови рамки и 8 стъкла ще бъдат налични на уебсайта на Google Glass от 23 юни. По този начин смарт устройството ще придобие по-завършен вид и още повече ще заприлича на слънчеви очила.
В новата колекция са използвани цветовете на дъгата, сива и кафява гама. Очилата ще разполагат с логото DVF (абревиатура на първите букви от името на дизайнерката) в горния си ъгъл, подобно на известните марки на пазара като Ray-Ban.
Устройството е налично за масова продажба, въпреки че все още е в процес на разработване и подобряване на хардуера и софтуера. Всеки желаещ в САЩ обаче вече може да се сдобие със смарт очилата, част от колекцията Explorer, стига продуктът да бъде в наличност.
Ето и как изглежда новата дизайнерска колекция на Google Glass – DVF: