Българска банка за развитие (ББР) се стреми да заеме полагащото й се място в растежа на малкия и средния бизнес и то без да се конкурира с търговските банки. Наши клиенти могат да бъдат стартиращи компании или фирми от секторите, които трудно могат да намерят финансиране. Възможностите са различни – програмата ни с Паневропейския гаранционен фонд за креативен, малък и стартиращ бизнес или „Програмата за възстановяване“, която цели преодоляване на последствията от пандемията. Това заяви изпълнителният директор на ББР Владимир Георгиев, цитиран от банката.
„С новата стратегия на банката достъпът на малките и средни предприятия до средствата е улеснен“, допълни той и представи новия финансов продукт за изграждане на соларни централи с мощност до 1MW/p за нуждите на бизнеса, тъй като зелените политики ще бъдат все по-голям акцент в нейната дейност.
„Сигурно се питате как банка с един офис на жълтите павета може да достигне до бизнеса. Ще ви кажа – чрез дигитализация. Скоро предстои да стартира и дигитална платформа на ББР, през която ще може да се кандидатства за финансиране изцяло онлайн“, добави още шефът на ББР.