Да бъдат поставени общо 2810 табла за предизборна реклама в града, върху които партии да лепят агитационните си материали срещу заплащане или безвъзмездно. Това предлага главният архитект на столицата Петър Диков. Такива места обаче не се предвижда да има в центъра на града, защото според него това е европейска практика и е нормално.
Докладът на Диков беше внесен в Общинския съвет и съветниците от комисията по финанси го одобриха. Предложението е да се поставят четири вида рекламни елементи. Единият вид реклами ще е за шест, другият - за осем, третият - за 12, а четвъртият - за по един предизборен плакат.
Диков обясни, че предложението е било прието на Комисията по финанси и бюджет, но предстои да се вземе принципно решение откъде ще се набавят парите за целта. До края на юли пък трябва да станат ясни таксите, гаранциите и глобите за нерегламентирано разлепване, информира Dariknews.bg.
Всички плакати и елементи трябва да бъдат премахнати до седмица след изборния ден, стана ясно още днес.
Общата стойност на необходимите средства за изработването на рекламните елементи
е близо 660 хиляди лева. До момента общината събира депозит от регистрираните за участие в изборите партии, с цел парите от него да се използват за почистването на предизборните материали. На
последните избори такъв тип депозит беше платен единствено от БСП и от ГЕРБ, припомня БТА.