Вчера главният изпълнителен директор на "Български пощи" ЕАД Деян Дънешки представи новата услуга на дружеството: "марка с персонализирана винетка". Винетката ще съдържа изображение или текст по заявка и за сметка на клиента – физическо или юридическо лице. Може да се използва като средство за заплащане на пощенска услуга, с колекционерска и рекламна цел, при изпращане на покани, като оригинален подарък и др.
"Български пощи" ще поддържа рекламен албум на персонализираните продукти за неопределен срок, включително и за музейни цели, което ще става само с изричното съгласие на клиента. От информацията на bTV става ясно, че не може да бъде поръчана само една марка, а най-малко дванадесет. Цената варира между 20 и 24 лв., а направата отнема около 20 дни. Не всякакви снимки и текстве са разрешени.
Първите поръчани марки с персонализирани винетки, на които е изобразено лого, са на Национално издателство „Аз Буки” към Министерство на образованието, младежта и науката. Същевременно първите поръчани марки с персонализирани винетки със снимка са на Спас Панчев – председател на Съюза на филателистите. Това става ясно от информацията на "Български пощи".