Британският клон на френската държавна енергийна компания EDF се съгласи да плати 4,5 млн. паунда на 70 хил. свои клиенти. EDF Energy е обвинена, че нейни служители са давали заблуждаваща информация на потребителите на електроенергия, които са ползвали услугите на компанията, предаде сайтът "Скай нюз".
Служителите на EDF понякога са казвали на хората, че могат да им помогнат да си намалят сметките. Твърдението от работещите в кол центровете е правено, без да се знае със сигурност дали това наистина може да стане. При сключване на договор на някои хора дори не са им били съобщени пълната информация по договора, както и изчисленията за бъдещите плащания, предаде АФП.
EDF Energy е собственост на френската "Електрисити де Франс" (Électricité de France – EDF). В момента компанията ще използва 3,5 млн. паунда, за да създаде фонд, от който ще се платят по 50 паунда на около 70 хил. клиенти на компанията. Тези потребители са получили отстъпка поради застрашеност от недостатъчна снабденост с гориво и енергия. Допълнително сумата от 1 млн. паунда ще бъде внесена по сметката на благотворителната организация Citizens Advice по програмата им "Осведоменост за най-добрата сделка за енергия".