Китайският мобилен пазар e голям, но не се разраства

11.05.2015 | 15:35
по статията работи: Ивайло Коралски
Лидер на въпросния е Apple
Китайският мобилен пазар e голям, но не се разраства

Съществува схващането, че от няколко години китайският пазар е най-важният за производителите на мобилни телефони и едва ли не съществуват безлимитна перспективи за неговото разрастване.

Според IDC обаче, реалността е малко по-различна – а именно, че китайският мобилен пазар се е свил с 4% за последната една година.

Анализаторите на IDC допълват, че мнозинството китайски граждани вече притежават мобилно устройство, съответно ще закупят ново едва когато сметнат, че е време за ъпгрейд.

Apple e лидер при продажбите на смартфони в Китай, реализирайки на местния пазар за първите три месеца на настоящата година 15 милиона iPhone-а.

Във врата на Apple дишат местните марки Xiaomi и Huawei, съответно с 13.5 и 11.2 милиона продадени смартфона.

Големите губещи за последната година са Samsung и Lenovo, съответно понижили своите продажби с 53 и 22 процента.

Тази статия ви хареса? Следете всичко най-интересно от Econ.bg и във
Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Зимна приказка
  • Най-старата коневъдна ферма в света
Старият вампир извежда малкото вампирче за първото му среднощно пиршество. Набелязват жертва, малкото забива зъби и започва да смуче кръв, по едно време се спира и пита баща си: - Тате, до последна...
На този ден 12.12   1443 г. – Варненски кръстоносен поход: В Битката при Златица настъплението на кръстоносците, предвождани от Владислав III и Янош Хуняди, към Одрин е спряно от силна...