Клиентите просто надушват добрия имот

20.06.2013 | 16:50
по статията работи: Теодора Пенева
Скорошно проучване на психолози доказа, че някои миризми привличат купувачите на пазара на недвижимите имоти
Клиентите просто надушват добрия имот
Снимка: Sxc.hu

Финансовата криза буквално срина имотните пазари. В този неприятен контекст все повече брокери търсят алтернативни начини да подобрят бизнеса си.

За тази цел част от тях се допитват до психолози, изследващи елементите, които влияят на директния купувач. Така например от средите наскоро доказаха, че потребителите на имотния пазар оценяват „продукта“, който предстои да си купят, с повече от едно от сетивата си... Това информира застрахователният сайт Insmarket.bg.

Освен очите, купувачите пускат в действие и носа си и обонянието им подсказва кой е правилният избор. Съвсем логично, добрите миризми на къщите привличат, може би на несъзнателно ниво, хората, а лошите ги отблъскват.

Още по-логично, онези, които търсят дом за семейството си, оценяват най-високо ароматите, които им създават чувство за уют. Предпочитат се още свежите миризми.

За да разберете какво конкретно кара един човек да се спре на конкретен имот, вижте статията на Insmarket.bg.

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Зимна приказка
Блондинка звъни на оператора си: - Извинете, не ми работи интернетът... - А вие с рутер ли сте? Кратко мълчание... - Не, сама съм!!!
На този ден 19.12   1732 г. – Бенджамин Франклин публикува Алманах на бедния Ричард 1783 г. – Уилям Пит-младши става най-младият министър-председател в историята на Великобритания...