"Каменица" АД е лидер на българския бирен пазар, достигайки пазарен дял от 31.3% за месец септември по данни на AC Nielsen. Пазарният дял на компанията бележи ръст от ръст от 3,8% в сравнение с месец септември 2010 г.
През 2011 г. компанията пусна на пазара 4 нови продукта - "Каменица Пшенично", "Каменица Фреш Лимон" и 6% Тъмно от Каменица, Тъмно от "Астика". Освен това беше отбелязан и 130-годишният юбилей с нова стъклена бутилка и нови промоционални опаковки.
Пазарният дял на марката "Каменица" отбелязва ръст с 1% на годишна база. Значително нарастване на пазарния си дял с 3,6% отчита и Астика. По данни на AC Nielsen към м. септември 2010 г. стойността на този показател е 6,7%, докато за същия период на 2011 г. той вече достига 10,3%. Staropramen, Beck's, Stella Artois също растат или остават на стабилни позиции.