Пощенска банка спечели отличие в категория „Качество“ от третите годишни награди за успешен бизнес на Конфедерацията на работодателите и индустриалците в България (КРИБ). Престижната награда бе присъденa на финансовата институция за създаването на качествени продукти, модерни канали за обслужване, уеб-базирани услуги и устойчиви ползи за клиентите. През 2015 г. банката бе наградена и в категория „Иновации“ на конкурса за въвеждането на нов подход в банкирането в страната, ориентирано изцяло към клиентите. Целта на наградите на КРИБ е да се стимулира качественото и иновативно българско производство. Отличените фирми са пример за всички, които правят бизнес в България и налагат нови и по-високи стандарти в икономиката.
„За нас е важно да подкрепяме гражданите и фирмите, техните планове за развитие и тяхното бъдеще по най-добрия начин. Фокусирани сме върху създаването на качествени продукти и отлично обслужване повече от 25 години. Нашият успех се дължи на сериозните инвестиции в качество, които ежегодно правим в различни сфери от своята дейност – банкови продукти и услуги, информационна инфраструктура, клонова мрежа, обучения на екипа и въвеждане на нови алтернативни канали за обслужване, както и в областта на устойчивото развитие и грижата за обществото. И всичко това е в името на клиентите, които имат нужда ние, банките да сме по-близо до тях, да сме техен доверен партньор, да предвиждаме техните нужди, да им предлагаме бързи и качествени решения. В Пощенска банка се стремим да превърнем нашия добре работещ модел и добри практики в обслужването в още по-добри, защото за нас истинският успех всъщност е успехът на клиентите ни“, каза г-жа Петя Димитрова, главен изпълнителен директор и председател на УС, при получаването на наградата. Високото отличие беше връчено на г-жа Димитрова от министър-председателя на Република България Бойко Борисов.
Церемонията по връчването на отличията събра над 400 гости от икономическия и политическия елит на страната. Най-мащабното и авторитетно бизнес събитие беше с благотворителна цел и основна част от приходите отново са предвидени за развитието на „Академия Икономика“ − най-голямата инициатива на КРИБ в областта на образованието и професионалната подготовка на младите хора, която Пощенска банка също подкрепя. Чрез нея студенти втори и трети курс имат възможност за платени стажове в компании, членове на организацията.
Като надежден партньор на българските граждани, предприемачи и международните компании с присъствие в страната, Пощенска банка се стреми да предоставя не просто универсални и стандартизирани банкови услуги, а нови качествени продукти, разработени и съобразени с нуждите на всеки свой клиент. Банката планира сериозни инвестиции за дигитализация на бизнеса си, предлагането на иновативни продукти и въвеждането на нов, още по-модерен подход в обслужването, който ще я отличи от другите финансови институции на пазара. В Пощенска банка е създадено и специално звено, дейността на което е изцяло свързана с подобряване на процесите на управление и осигуряване на отлично обслужване на клиентите от всички сегменти.