Прецедент: Български застраховател се отказва от индивидуалните клиенти

09.11.2012 | 17:15
по статията работи: Лили Бончева
"Дженерали Животозастраховане" ще залага на корпоративните договори
Прецедент: Български застраховател се отказва от индивидуалните клиенти
Снимка: Generali

Първа българска компания се отказва от привличането на индивидуални клиенти, съобщи застрахователният сайт Insmarket.bg.

Застрахователна компания „Дженерали Животозастраховане“ е взела решение да не предлага вече индивидуални застраховки, а да се концентрира само върху груповото животозастраховане.

Решението е взето преди няколко месеца, въпреки че в корпоративния сайт на компанията промяната все още не е отразена. Това е прецедент в новата българска застрахователна история.

„Изграждайки новия фокус в бизнес стратегията си, „Дженерали Животозастраховане“ ще се фокусира върху предлагането на най-добрите иновативни, професионални и комплексни услуги за нашите корпоративни клиенти и малки и средни предприятия. Започваме да развиваме нови продукти и услуги за този сегмент, базирани на най-добрите практики, заимствани от „Дженерали Груп“, лидер в животозастраховането в Европа”, коментира Ивайло Йосифов, главен изпълнителен директор на „Дженерали България Холдинг“.

„Дружеството продължава да обслужва вече сключените индивидуални застрахователни договори и всички бъдещи плащания по тях“, увери Константин Велев, член на Управителния съвет на компанията. Новата посока за развитието на бизнеса и лимитиране на присъствието в сегмента по предлагане на индивидуали животозастраховки няма да окаже никакво влияние върху настоящите клиенти на компанията, категорични са от дружеството.

Животозастрахователното дружество на „Дженерали“ е правоприемник на застрахователна компания „Феникс“, основана през 1992 г. като първата частна компания на българския пазар, оперираща в животозастрахователния сегмент. Дружеството лансира за първи път у нас продажбата на застраховки „Живот“, свързани с инвестиционен фонд.

Животозастраховането е труден сегмент, особено в условията на криза. Част от компаниите смятат, че ако ограмотят повече потенциалните клиенти, това ще повиши застрахователната култура и ще увеличи продадените застраховатени полици. Според други обаче, застраховането, като рефлексия на икономиката, няма как да бележи разцвет при наличието на криза.

Повече за "Дженерали България Холдинг" EАД може да прочетете в Insmarket.bg.

Оцени статията:
5.00/2
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
Лекарят ми предписа 2 литра вода на ден. Сметнах я в кубчета лед и ми излезе 14 уискита...
На този ден 30.12   1699 г. – С указ на цар Петър I в Русия е въведено летоброенето от Рождество Христово. 1703 г. – При земетресение в Токио загиват около 37 хил. души. 1853 г....