Смела рекламна кампания изигра лоша шега на веригата магазини Lidl, съобщава агенция „Ройтерс“. Клонът на компанията в Белгия е обещал да раздаде по пет коледни вечери, състоящи се от четири блюда, за всеки туийт с хаштаг по темата.
Очакванията на супермаркета са били да се раздадат близо хиляда от пакетите вечеря, струващи около 20 евро и състоящи се от доматена супа, пиле с картофи, сладоледена торта и бонбони.
След като местните медии разгласили офертата обаче, масивна вълна от хора са ретуийтнали хаштага #luxevooriedereen, което на холандски значи „лукс за всеки“.
В края на 24-часовата кампания, общо 1500 души са били туийтнали съобщението, което значело, че Lidl трябва да достави общо 7500 пакета. Шеговито, много таблоиди са отбелязали, че веригата е била надиграна от собствената си кампания и амбиции.
Известни със своята благотворителност, от Lidl обаче са контрирали умело тези слухове. Компанията е закръглила числеността на вечерите до 10 хиляди и е обявила инициативата като пълен успех.
„Научихме доста добър урок за последните 48 часа“, шеговито отбеляза говорител на белгийския клон на корпорацията.
За Lidl остава да направи един доста голям коледен подарък на стойност 200 хиляди евро.
Тази статия ви хареса? Станете фен на страницата на Еcon.bg във Facebook, за да следите всичко най-интересно за икономиката,
предприемачеството, кариерата, личните финанси, политиката и обществото!