Трудно връщаме дефектни стоки

02.06.2012 | 12:48
по статията работи: Ралица Стоянова
Потребителите не познават добре правата си при ползването на финансови услуги, сочат от Асоциация "Активни потребители"
Трудно връщаме дефектни стоки

Възможността за връщане на дефектна стока е най-нарушаваното потребителско право у нас. Най-често българите се оплакват от това, че не могат да върнат дефектен продукт или да го заменят с друг, обясни пред телевизия "България он ер" председателят на Асоциация "Активни потребители" Богомил Николов.

Българският потребител е все по-информиран и подбира внимателно каква храна слага на трапезата си. Въпреки това некоректни търговци продължават да мамят клиентите си. Най-честите нарушения са свързани със срока на годност, съхранението на храните и неправилното изписване на етикетите, обясни Николов.

Потребителите обаче не познават добре правата си при ползването на финансови услуги, сочи изследване, проведени сред 1700 души. Изводът е, че трябва да се анализират общите условия за предоставяне на финансови услуги и за организиране на бъдещи кампании за повишаването на потребителската култура в тази област.

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Венто - К ООД Проектиране, изграждане, монтаж и продажба на вентилационни и климатични системи.
SIXENSE GROUP - СИКСЕНС ГРУП SIXENSE Group е глобална компания, базирана на 5 континента, развиваща...
Holiday Inn Sofia A warm "Welcome" to Sofia's newest 5 Star hotel.
Резултати | Архив
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Зимна приказка
  • Зимна приказка
  • Най-старата коневъдна ферма в света
Когато разбрали, че бързият влак от София до Бургас пътува 8 часа, китайците били истински впечатлени от размерите на България...
На този ден 20.09   622 г. – Мохамед и негови последователи се преселват от Мека в Медина, което е начало на арабското летоброене. 1378 г. – С избирането за Климент VII за...