Телекомите са получили препоръки от Комисията за потребителите за работа с клиентите

22.08.2024 | 15:30
по статията работи: econ.bg
Председателят на комисията Мария Филипова е предложила при сключване на договор в обект служителите да напомнят на клиентите да прочетат първо условията
Телекомите са получили препоръки от Комисията за потребителите за работа с клиентите
Снимка: под лиценза на crative commons

Телекомите са приели да вземат мерки за по-доброто обслужване на клиенти след разговори с Комисията за защита на потребителите, съобщиха от ведомството. Председателят му Мария Филипова е предложила при сключване на договор в обект служителите да напомнят на клиентите да прочетат първо условията.

Друга препоръка е да има брошури за начина на изчисляване на неустойките и дължимите за възстановяване отстъпки, включително разяснения за кредитния лимит, избора на мрежа, промяната на адреса за ползване на услугата.

За хора от уязвими групи е предложено да има облекчения, сред които гратисен период за отказ от договор, сключен в търговски обект.

Комисията е предложила още в договорите да се обединят всички заявени услуги в един раздел "Предмет на договора" или всички допълнително да бъдат в отделен раздел "Допълнителни услуги".

 

 

 

 

 

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
  • Женевски конвенции
  • Зимна приказка
  • Зимна приказка
  • Най-старата коневъдна ферма в света
Блондинка звъни на оператора си: - Извинете, не ми работи интернетът... - А вие с рутер ли сте? Кратко мълчание... - Не, сама съм!!!
На този ден 11.12   361 г. – Император Фравий Клавдий Юлиан влиза в Константинопол, поемайки по този начин властта в цялата Римска империя. 1792 г. – Френската революция:...