Хазартният бранш в България е готов да се саморегулира по отношение на рекламата и доброволно да я свали изцяло от телевизионния екран между 5 и 18 ч., освен ако през деня не се излъчва спортно събитие.
Браншът се ангажира още от 1 януари 2023 г. да свали съобщенията за размера на паричните и предметните награди по телевизията, радиото и на външната реклама. Това включва рекламирането на бонуси, джакпоти, автомобили и т. н.
Това е част от проект за самоограничения, около който браншът се обедини, съобщи по време на дебат, организиран от Съвета за електронни медии, Владимир Доков от Българската гейминг асоциация.
Друг ангажимент е рекламните лица занапред да са навършили поне 23 години.
Игралната индустрия обещава още да не позиционира външна реклама в близост до училища.
Освен това всички рекламни съобщения по телевизията и радиото задължително ще съдържат призив за разумно залагане. Ще се избягва представянето на хазартните игри като възможност за решаване на социални, лични, финансови проблеми.
Браншът обещава също да не работи в интернет с партньори, които разпространяват агресивни съобщения за залагане, като например "играй", "няма време", "заложи" и т. н.