Френската компания за производство на облекло, обувки и аксесоари Lacoste догодина ще навърши 80 години. Началото на популярната марка е дадено от френския тенисист Рене Лакост през далечната 1933 г.
За да отпразнува годишнината, производителят на спортни стоки инициира любопитна рекламна кампания. Част от нея е клип, който показва как ще изглеждат тениските през 2083 г.
Според оригналното видео, всеки ще може да променя цвета на дрехата, с която е облечен, с помощта на единствено докосване на крокодилчето, което е запазена марка за Lacoste. Освен това всеки ще може да избира дължината на ръкавите на полото или тениската си.
Рекламната кампания стартира на 12 декември тази година. Това е съвпадение, тъй като легендарният Рене Лакост е дал кодовото име L.12.12 на първата тениска, която е създал. Дешифрирано, съкращението означава: L – Lacoste, 1 – кода за плат, 2 - дължината на ръкавите, 12 – броят на различните варианти на фланелката, които тенисистът е създал, преди да успее в начинанието си.
Ето го и рекламният клип на Lacoste, показващ фланелката на бъдещето:
На сайта www.lacoste-future.com/en/ компанията представя и своята визия за тениса на бъдещето.
Тази статия ви хареса? Присъединете се към Еcon.bg и във Facebook, за да следите всичко най-интересно за икономиката,
предприемачеството, кариерата, личните финанси, политиката и обществото!