Туристическото ведомство на Тайланд (TAT) измисли гениален начин да популяризира туризма, като си партнира с популярното приложение за запознанства Tinder.
Целта е да развива вътрешните турове за самотни пътници, съобщава Bangkok Post днес.
Проектът се нарича Single Journeys и обхваща девет туристически маршрута. „Туризмът обединява хората и някои пътници може да се окажат партньори за цял живот, като същевременно подкрепят индустрията и икономиката по време на трудни времена“, казва Тапани Киатфайбол, заместник-мениджър на TAT за туристически продукти и бизнес .
Като част от пилотната кампания TAT ще представи три програми за пътуване през декември и януари.
От 20 декември самостоятелните туристи, които биха искали да се помолят за среща със „съдбата“, ще могат да се качат на круизен кораб, за да посетят деветте свещени храма край река Меконг и да вечерят на борда. Този проект се изпълнява в партньорство с Tinder и туристическа група във Facebook, наречена Sneak Out.
Пътуващите сами ще имат шанса да присъстват на „тайно“ парти на остров Кох Хай в Пукет на 9 януари 2021 г.
В рамките на програмата Rod Fai Loi Nam TAT си партнира и с държавните железници (SRT), за да предложи еднодневна екскурзия с влак до язовир Pasak Jolasid в Lopburi. Той е насрочен за 23 януари 2021 година.
Кампанията ще бъде популяризирана, по-специално чрез социалните мрежи, TAT планира да "уведоми" 70 милиона души за нея.
Тапани Киатфайбол се надява, че Single Journey ще помогне да се постигнат 7 милиона пътувания в рамките на страната, което ще донесе поне 100 милиона бата (над 3.3 милиона долара) само през първото тримесечие на следващата година.
И през 2021 г. TAT с партньори, включително авиокомпании и туроператори, ще предлага над 20 маршрута из страната за необвързани пътници, като те ще бъдат достъпни в онлайн платформата Sneakoutdeal.
Тапани казва, че с новите случаи на коронавируса в Тайланд и влошената екологична ситуация в Банкок - фактори, които пряко влияят на туристическите настроения - туристическите оператори ще трябва да се съсредоточат повече върху нишовите пазари предвид строги мерки за сигурност.
Според експерти, разбира се, не си струва да се очаква, че новата програма ще доведе до истински бум на вътрешните пътувания. Това обаче е обещаващо начинание. То отчита съвременните тенденции и интереси на младите хора, което означава, че е напълно способно да стане популярно сред публиката, която има потенциал за максимален растеж с течение на времето.
Трябва да се каже, че това не е първият туристически проект в Азия, насочен към самотни пътници. Миналия месец най-голямата авиокомпания в Тайван, EVA air, стартира подобна кампания за „бърза дата“ на борда със специални полети.