Туристическата реклама на България за 2025 г.: Изложения, платформи и партньорства със световни медии

23.12.2024 | 11:10
по статията работи: econ.bg
Периодът януари – септември 2024 г. е рекорден за българския туризъм по всички основни показатели – брой регистрации на туристи, брой нощувки и приходи от нощувки, според официални данни на националната статистика
Туристическата реклама на България за 2025 г.: Изложения, платформи и партньорства със световни медии
Снимка: под лиценза на creative commons

Периодът януари – септември 2024 г. е рекорден за българския туризъм по всички основни показатели – брой регистрации на туристи, брой нощувки и приходи от нощувки, според официални данни на Националния статистически институт.

„В този период общият брой туристически регистрации е 7.5 млн., като ръстът спрямо същия период на 2019 г. е 9.4%. Увеличението на туристите в морските области е с 3.7%, а  във вътрешността на страната е 14.9%. От това може да се направи изводът, че културният, спа и другите видове туризъм се развиват с по-високи темпове, което е признак на успех от гледна точка на диверсификацията на туристическия продукт“, каза министър Евтим Милошев.

През 2025 г. Министерството на туризма цели да надгради постигнатото, както и резултатите от 2024 г., която статистиката определя като най-успешната до момента.

Годишната програма за национална туристическа реклама поставя акцент върху иновативния маркетинг и дигитализацията. Предвиждат се партньорства с водещи световни медии, като National Geographic, BBC и CNN, както и мащабни кампании в платформите Google, Meta и Booking.com.

Тези активности ще подкрепят позиционирането на България като атрактивна дестинация за културен, спа и здравен туризъм.

Важен акцент в програмата за реклама на България е разширяването на присъствието на страната на ключови международни туристически изложения. През следващата година България ще участва на 27 международни туристически форуми, включително в Дания, Китай, Швейцария и Япония, което значително разширява обхвата на националното ни представяне.

Планирани са и събития от типа Road Show по ключови пазари, както и организиране на опознавателни турове за чуждестранни журналисти, инфлуенсъри и туроператори, които да продължат да популяризират страната ни и възможностите за туризъм 4 сезона.

Междинна оценка на Националната стратегия за устойчиво развитие на туризма, която обхваща периода 2014–2030 г. посочи ключови предизвикателства и бъдещи приоритети. Основни акценти са необходимостта от подобряване на нормативната рамка, интеграция на нови технологии и развитие на човешкия капитал.

Докладът подчерта значителния напредък в развитието на специализирани форми на туризъм, включително културен и здравен туризъм. Министерство на туризма планира действия за преодоляване на предизвикателствата, свързани със сезонния характер на туризма, недостатъчната инфраструктура и осигуряване на по-добра транспортна свързаност.

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Зимна приказка
  • Женевски конвенции
Между приятели: - На кого е кръстена дъщеря ви Гертруда? - На дядо си Пенчо. - ?!? - Беше герой на труда....
На този ден 06.12   963 г. – Лъв VIII е избран за римски папа. 1240 г. – Армията на монголския владетел Бату Хан покорява Киевското княжество. 1534 г. – В Еквадор е...