Всички туристи на "Алма Tур" от Анталия и Крит се завръщат тази вечер с три полета. Това съобщи председателят на Комисията за защита на потребителите (КЗП) Александър Масларски, цитиран от Агенция „Фукус". Уведомени са всички туристи на фалиралия туроператор и е организиран транспортът им от хотелите до летищата.
„През празничните и почивни дни екипите на Комисията за защита на потребителите (КЗП) и на Министерство на икономиката непрекъснато сме във връзка с колегите от „Астрал Холидейс". Преди около час разговарях с управителя на дружеството. Той ме увери, че благодарение и на подкрепата на медиите, които публикуваха телефоните за връзка, както и там на място чрез свои посредници - всички български туристи и клиенти на „Алма тур" са били уведомени, че ще бъде организиран транспорт за трансфер до летището. Изпратени са факсове до всички хотели", каза Александър Масларски.
По думите му трудното е било, че клиентите на компанията са били разпръснати в множество хотели, включително в хотели, които са отдалечени над 100 км от летищата. „Ако трябваше те да се извозят до
летището чрез такси, щеше да ни струва една баснословна сума, а в момента това става на една символична цена от 15 евро, без да калкулираме никаква печалба за компанията. Всички туристи ще бъдат
извозени до летищата, където полетите са от 15.30 часа и от 16.00 часа. Тази вечер би следвало да очакваме всички туристи на „Алма тур" по дестинации Крит и Анталия, да се завърнат успешно в
родината ни, тоест на Летище София и Летище Варна", каза председателят на КЗП.