Как БНТ пребори конкуренцията

18.02.2014 | 09:59
по статията работи: Надежда Стоянова
Телевизията е лидер в праймтайма в неделя
Как БНТ пребори конкуренцията

БНТ трудно може да се конкурира с двете най-големи частни телевизии по отношение на праймтайма. Ясно е, че комерсиалните риалити формати са много по-атрактивни и сензационни за тв воайорите в сравнение с доста по-премерената програма на националната медия.

Въпреки всичко, БНТ успя да се открои като лидер в неделния праймтайм. Причината за това е хитовият сериал „Под прикритие“, който успешно се разпространява в куп страни по целия свят.

И макар че интересът и към предишните три сезона на поредицата не беше никак малък, най-новите епизоди вече са абсолютен хит. Последните резултати показват, че миналата неделя пред екрана са били 7.1 процента от активните хора на възраст между 18 и 49 години. Междувременно сериалът е проследен от близо 25 хил. души на стрийминг.

Постижението определено заслужава адмирации. Остава да се надяваме, че в бъдеще БНТ ще залага на подобни продукции, които да привличат интереса и на младите хора.

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
ММС Инк. ЕООД Официален дистрибутор на Daikin-Япония. Лидер в производството на климатична техника.
РАЙС ЕООД Търговия и сервиз на офис техника.
Бул Одит ООД Дружество за счетоводни консултации и одит.
Резултати | Архив
  • Женевски конвенции
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
  • Зимна приказка
  • Най-старата коневъдна ферма в света
Лекарят ми предписа 2 литра вода на ден. Сметнах я в кубчета лед и ми излезе 14 уискита...
На този ден 19.09   335 г. – Далмаций е повишен в цезар и става управител на провинциите Тракия и Македония на Римската империя. 1356 г. – Стогодишната война: В Битката при Поатие...