Финансовата криза буквално срина имотните пазари. В този неприятен контекст все повече брокери търсят алтернативни начини да подобрят бизнеса си.
За тази цел част от тях се допитват до психолози, изследващи елементите, които влияят на директния купувач. Така например от средите наскоро доказаха, че потребителите на имотния пазар оценяват „продукта“, който предстои да си купят, с повече от едно от сетивата си... Това информира застрахователният сайт Insmarket.bg.
Освен очите, купувачите пускат в действие и носа си и обонянието им подсказва кой е правилният избор. Съвсем логично, добрите миризми на къщите привличат, може би на несъзнателно ниво, хората, а лошите ги отблъскват.
Още по-логично, онези, които търсят дом за семейството си, оценяват най-високо ароматите, които им създават чувство за уют. Предпочитат се още свежите миризми.
За да разберете какво конкретно кара един човек да се спре на конкретен имот, вижте статията на Insmarket.bg.