Нова стратегия ще популяризира Бургаския залив

19.01.2010 | 10:41
по статията работи:
Поморие, Бургас, Несебър и Созопол правят асоциация
Нова стратегия ще популяризира Бургаския залив

Нова стратегия за развитие на Бургаския залив тръгна от Поморие. Вчера в черноморския град беше подписано споразумение за реализиране на съвместни проекти в сферата на туризма между Поморие, Бургас, Несебър и Созопол и представителите на италианската асоциация „Неапол Бей”, информират от община Поморие. Основен организатор на четиридневния форум беше бургаската асоциация „Институт за регионални стратегии”. Морските общини ще се обединят в асоциация „Бургаски залив”, която ще ползва опита на Италия и ще рекламира Бургаския залив като общ туристически продукт.

Всеки един от градовете запозна италианските гости с големия потенциал на бургаския регион, като презентациите съдържаха най-хубавото и характерното за съответната община.

Кметът инж. Петър Златанов отчете, че  Поморие разполага с леглова база от над 5 000 места, разположени предимно в четири и пет звездни хотели, а проектите за марина и две голф игрища са сред приоритетните за развитие. За еконастроените туристи в сътрудничество със Световната банка и „Зелени балкани” прави най-големия посетителски център за наблюдение на птици в България, където ще могат да бъдат наблюдавани над 270 вида птици, предаде БГНЕС. Градоначалникът не скри задоволството си, че четири морски общини се обединяват в един проект за изготвяне на най-пълен и съвършен туристически продукт.

Освалдо Муфо, представител на туристическа агенция от Неапол каза, че за първи път в туристическите пакети, които предлага в Италия, е включил, като дестинация и Южното Черноморие. 

„До преди 4 години предлагах почивки само по Северното Черноморие, като сме стигали до Несебър и Слънчев бряг. Това обаче, което видях на Юг ме очарова. Спрях издаването на туристическия си каталог за 2010 г., защото искам да включа в него и Поморие и Созопол. Очароваха ме както малките улички и романтиката в тези градове, така и възможността за орнитоложки туризъм”.

Неаполските мениджъри в областта на туризма подчертаха, че съвременният турист не търси стандартен туристически продукт, а персонализирана услуга, в която той да бъде главен герой, по време своята почивка, съобщи Bszone.info.

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Женевски конвенции
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
  • Зимна приказка
  • Зимна приказка
Между приятели: - На кого е кръстена дъщеря ви Гертруда? - На дядо си Пенчо. - ?!? - Беше герой на труда....
На този ден 08.01   1198 г. – Инокентий III става римски папа. 1598 г. – Евреите са прогонени от Република Генуа. 1815 г. – Британско-американска война: Американските сили...