Американските онлайн продажби през Деня на благодарността са достигнали обем от 1,75 млрд. долара към 17 часа източно време, което представлява ръст от 28,6% спрямо предходната година, показват данни на компанията Adobe Analytics.
Причина за този силен ръст е факта, че редица клиенти са пазарували онлайн посредством мобилните си устройства, като този тип покупките са достигнали през Деня на благодарността цели 54,4% от общия пазарен трафик, допълват от компанията.
Делът на пазарния трафик на Деня на благодарността от настолните компютри е спаднал до 36,5% от 44,3% през миналата година, докато таблетите са генерирали 9,1% от общия трафик спрямо 9,6% през 2017-а година.
Тези данни са на път да потвърдят прогнозата на компанията Adobe, че пазаруването от мобилни устройства ще се превърне в "запазена марка" за този празничен сезон.
Adobe Analytics очаква да онлайн продажбите между 1-ви ноември и 22-ри ноември да достигнат общо 38 млрд. долара, което ще бъде с 18,6% повече от миналата година.
За целият предпразничния сезон на пазаруване, от компанията прогнозира, че онлайн продажбите в САЩ ще достигнат размер от 124 млрд. долара.