Пред "Активни потребители" хората най-често се жалват от комуналните услуги

04.08.2021 | 11:50
по статията работи: econ.bg
Най-чести са сигналите за нерешени проблеми в услугите, защото хората не разбират сметките, които пристигат за ток, вода, парно. Хората не разбират как става това начисляване и измерване от страна на доставчиците
Пред "Активни потребители" хората най-често се жалват от комуналните услуги
Снимка: БГНЕС

„Най- голяма част от сигналите са при нас са свързаните с комуналните услуги- парно, ток, вода. Потребителите често не подават сигналите и не довеждат нещата докрай, когато става дума за проблем с финансови институции като банки и други, ако те са по-активни в тази посока, може би и тези спорове ще започнат да се решават по-експедитивно“,  посочи пред БНР Богомил Николов  председател на “Активни потребители“.

„Най-чести са сигналите за нерешени проблеми в услугите, защото хората не разбират сметките, които пристигат за ток, вода, парно. Хората не разбират как става това начисляване и измерване от страна на доставчиците. Това води до трупане на недоверие, което може да се разреши само с прозрачност.

Но да посъветвам и хората – прави ми впечатление, че хората се крият от проблемите, особено когато става дума за някакви задължения, това е най- лошата стратегия.

Като видят, че имат някакво начисление, веднага да питат и да изчистят проблема, а не да се крият с години и след това да се окаже , че сумите са нараснали неимоверно.  Това става и при мобилните оператори също“, поясни още Богомил Николов.

„От друга страна трите мобилни оператора са най-санкционираните и глобяваните за нелоялни търговски практики. Само за последните 3 години имат над 30 санкции за нелоялни практики. Но глобите са малки и те не ги стряскат.  По закон те са от 1000 до 30 000 лв., но най-често налаганите са 5- 6 хиляди лева средно и тя не е проблем за тях“, заяви още Николов.

По думите му повишените цени по морето у нас е заради това, че летовниците нямат избор да отидат другаде на море - така че повече конкуренция е начинът това да не се прави от нашите хотелиери и ресторантьори, коментира още Богомил Николов.

Николов каза също,  че и в новия проектокабинет няма ресор или Дирекция, свързани със защитата на потребителите.

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Holiday Inn Sofia A warm "Welcome" to Sofia's newest 5 Star hotel.
Венто - К ООД Проектиране, изграждане, монтаж и продажба на вентилационни и климатични системи.
Holiday Inn Sofia Добре дошли в най-новия 5-звезден хотел в София.
Резултати | Архив
  • Женевски конвенции
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
  • Зимна приказка
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
Когато разбрали, че бързият влак от София до Бургас пътува 8 часа, китайците били истински впечатлени от размерите на България...
На този ден 01.11   79 г. – Започва едно от големите изригвания на вулкана Везувий. 1478 г. – папска була на Сикст IV за въвеждане на инквизицията в Кастилия. Начало на испанската...