"Булгартабак" не планира увеличаване на цените на цигарите си

31.08.2010 | 14:11
по статията работи:
От холдинга подготвят нова визия на основни продукти
"Булгартабак" не планира увеличаване на цените на цигарите си

Не предвиждаме увеличение на цените на цигарите на "Булгартабак холдинг". Това каза в интервю за Агенция "Фокус" изпълнителният директор на холдинга Иван Биларев. Той добави, че промяната на цените зависи от анализа, който ще бъде направен на база на годината и след това ще бъде взето решение.

Тези цени от гледна точка на производителя са доста ниски. Това звучи много лошо на потребителя, който пуши, но реално погледнато възможностите са много малки, при положение че в една кутия цигари 80% е акциз и ДДС, обясни шефът на "Булгартабак". Той добави, че благодарение на добрите финансови резултати на холдинга е станало възможно намалението на някои продукти.

Ние сме си направили сметката и считаме, че точно с баланс на приходи и на разходи можем да си позволим сегашните цени, които работят на пазара. Това ни дава възможност да възвръщаме част от загубения пазарен дял на вътрешния пазар. Обираме луфтовете отвсякъде - от една страна качеството да се подобрява и в същото време да запазим цените. Частта на акциза в цената е много висока. Много компании увеличават цената по тази причина - защото не могат да издържат на разходите, които имат, обясни шефът на "Булгартабак".

Пот началото на годината като цяло спадът на бандеролния пазар е с не по-малко от 35-40%.

"Булгартабак" в момента е с около 37-38% пазарен дял, стана ясно от думите на Биларев. Той добави:

Ние започваме от този месец леко да връщаме присъствие. В последните три месеца имаме увеличение на продажбите, като цяло се увеличават легалните продажби. Това, което обещахме - че ще направим анализ на полугодието и ще видим възможностите за намаление, ние го спазихме. Оттук нататък вече влизаме в пряка загуба, която не можем да си позволим. Няма как да правим развитие с отрицателни финансови резултати.

В скоро време холдингът подготвя нова визия на основни продукти. Посоката е в подобряване на качеството на опаковката основно, преминаване във формат раунд корнър на продукти, които са в традиционната опаковка т.нар паралелепипед.

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Интерлийз ЕАД Лизинг на оборудване, транспорни средства, леки автомобили и др.
ММС Инк. ЕООД Официален дистрибутор на Daikin-Япония. Лидер в производството на климатична техника.
Венто - К ООД Проектиране, изграждане, монтаж и продажба на вентилационни и климатични системи.
Резултати | Архив
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
  • Женевски конвенции
  • Зимна приказка
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Зимна приказка
Блондинка звъни на оператора си: - Извинете, не ми работи интернетът... - А вие с рутер ли сте? Кратко мълчание... - Не, сама съм!!!
На този ден 31.10   475 г. – Ромул Августул е провъзгласен за римски император. 802 г. – Никифор I е провъзгласен за византийски император. 1470 г. – Хенри VI за втори път...