10-те държави, които харчат най-много за онлайн реклама

26.09.2013 | 10:15
по статията работи: Георги Георгиев
Рекламодателите в Норвегия са с едни от най-натоварените бюджети що се отнася до рекламирането в интернет
10-те държави, които харчат най-много за онлайн реклама

Норвегия е страната, чиито електронни рекламодатели харчат най-много пари за интернет реклама. В скандинавската страна се харчат средно по 209 долара за всеки интернет потребител, сочат данните на изследователската компания eMarketer, обобщени от "Машъбъл".

Веднага след Норвегия се нареждат САЩ, които харчат по 201 долара за потребител.

На трето място е Австралия със 191 долара, като в челната петица влизат още Швеция (174 долара) и Канада (163 долара).

Кои са останалите държави в списъка на топ десетте можете да видите в графиката на портала за онлайн статистика Statista.

145602

Графика: Statista

Тази статия ви хареса? Следете всичко най-интересно от Econ.bg и във
Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Женевски конвенции
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
  • Зимна приказка
  • Най-старата коневъдна ферма в света
Срещат се двама приятели. Единият пита: - Какво ще правиш в събота? - Ще ходим със сина ми в парка да пускаме хвърчило дракон да лети! А ти? - И аз имам подобна програма - ще изпращам тъщата на...
На този ден 27.12   537 г. – В присъствието на император Юстиниан I тържествено е осветена новата църква Света София в Константинопол. 1703 г. – Подписан е Метуенския договор...