Омбудсманът апелира фирмите за събиране на вземания да проявят разбиране към гражданите

03.04.2020 | 03:05
по статията работи: econ.bg
Повод за препоръката са жалби и сигнали на граждани до омбудсмана през последните седмици, в които те алармират, че са загубили работата си и са останали без всякакви доходи
Омбудсманът апелира фирмите за събиране на вземания да проявят разбиране към гражданите
Снимка: БГНЕС

Омбудсманът Диана Ковачева изпрати препоръка до Асоциацията на колекторските агенции, в която апелира фирмите за събиране на вземания да се съобразят с пандемичната обстановка и да проявят разбиране към граждани, които временно не могат да погасяват в срок задълженията си.

Повод за препоръката са жалби и сигнали на граждани до омбудсмана през последните седмици, в които те алармират, че са загубили работата си и са останали без всякакви доходи.

Ковачева призовава колекторските агенции за индивидуален подход към гражданите и предлага на Асоциацията да изработи политика за работа с уязвими граждани, засегнати финансово от извънредното положение.

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Зимна приказка
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
  • Женевски конвенции
  • Най-старата коневъдна ферма в света
Срещат се двама приятели. Единият пита: - Какво ще правиш в събота? - Ще ходим със сина ми в парка да пускаме хвърчило дракон да лети! А ти? - И аз имам подобна програма - ще изпращам тъщата на...
На този ден 03.01   1431 г. – Бургундският херцог предава срещу 10 000 франка Жана д'Арк на англичаните. 1496 г. – Леонардо да Винчи извършва неуспешен опит с конструиран от него...