Как да защитим потребителските си права

28.12.2016
по статията работи: econ.bg
Най-често се жалваме от проблеми с пътуване и онлайн пазаруване
Как да защитим потребителските си права
Снимка: под лиценза на creative commons

Потребителите подават жалби най-често при проблеми с пътуването и онлайн пазаруването. Това коментира Игнат Арсенов от Европейския потребителски център в България в предаването "Бизнес старт" с Йоанна Николова по Bloomberg TV Bulgaria. 

Европейският потребителски център отчита ръст на подадените жалби до 1300 към днешна дата от създаването си през 2008, когато броят им е достигал 60, посочи експертът. 

"Нашата цел е доброволно разрешаване на възникнал спор. Ние не можем да налагаме нашето мнение или становище на търговците, както и на потребителите. Ние предоставяме съвети и преговаряме", обясни Арсенов. "Повече от половината случаи за 2015 бяха разрешени успешно", отбеляза още той.

Как да защитим потребителските си права и кои са най-често срещаните нарушения в областта на пътуванията и онлайн пазаруването?

Вижте повече във видеото на Bloomberg TV Bulgaria.

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Женевски конвенции
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Зимна приказка
Срещат се двама приятели. Единият пита: - Какво ще правиш в събота? - Ще ходим със сина ми в парка да пускаме хвърчило дракон да лети! А ти? - И аз имам подобна програма - ще изпращам тъщата на...
На този ден 16.12   955 г. – Започва понтификатът на папа Йоан XII. 1653 г. – Оливър Кромуел става лорд-протектор на Англия, Шотландия и Ирландия. 1740 г. – Избухва Войната...