Мобилният оператор "Мтел" днес ще обяви промени, свързани както с бранда на компанията, така и с обслужването.
Занапред телекомуникационната компания ще оперира под името А1. Още през септември миналата година компанията майка на най-големия български мобилен оператор - Telekom Austria Group (TAG), обяви, че ще прекръсти всичките си подразделения в региона на А1. тогава от компанията обясниха, че целта на ребрандирането е да предоставят едно и също изживяване и оферти на всичките си 24 млн. клиенти в седем държави. Промяната обаче ще се случи поетапно в засвисимост от пазарните особености.
До момента компанията майка ползваше бранда А1 в Австрия и Словения, а в България, Беларус, Хърватия, Сърбия и Македония той беше друг.
Компанията очаква премениването към общия бранд A1 в отделните държави и амортизацията на локалните марки да се отразят на нетните резултати на групата до 2019 г.
През есента компанията, която е част от конгломерата на Карлос Слим America Movil, обявих, че марките се оценяват на 350 млн. евро към края на 2016 г.
При обявяването на този план през миналата година от "Мтел" обясниха пред "Капитал", че ребрандирането
в А1 ще включва цялостна промяна на компанията, освен смяна на името и логото на телекома от компанията ще предлагат в допълнение нови услуги и продукти, по-качествена мрежа и още по-добро ниво на обслужване на клиентите.